داور نظری اردبیلی شهردار شهر...

داور نظری اردبیلی شهردار شهر...

حکم انتصاب داور نظری اردبیلی که در صد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شده بود، توسط وزیر کشور مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، حکم انتصاب داور نظری اردبیلی که در صد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد توسط اعضاء به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شده بود، توسط وزیر کشور به امضاء رسید.

داور نظری اردبیلی هم‌اکنون قائم مقام معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بوده و دانش آموخته دانشگاه تهران در مقطع کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک است.

وی سمت مشاور شرکت نفت در طرح ملی کارت هوشمند سوخت را در کارنامه کاری خود داشته و دارای هجده سال سابقه مدیریت و برنامه‌ریزی در دانشگاه صنعتی شریف، صنعت نفت، هلدینگ ICT بانک پاسارگاد بوده و فعالیت هایی نیز در سازمان مدیریت صنعتی، هلدینگ IDR ، IMIDRO ، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، مرکز تحقیقات مخابرات ایران و شرکت هواپیمای ماهان داشته است.

نظری در صد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با کسب شش رای در مقابل پنج رای محی الدینی، به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات