اولین جلسه کارگروه گردشگری سال ۹۸ در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، اولین جلسه کارگروه گردشگری سال ۹۸با حضور اعضاء کارگروه در شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

در ابتدا ،خانم آشوری، معاون برنامه ریزی شرکت و رئیس این کارگروه ،با بیان پتانسیل های گردشگری در سدهای به بهره برداری رسیده ،در خصوص گردشگری سد گلابر اظهار کرد :عیلرغم اعلام فراخوان عمومی و تجدید فراخوان جهت و اگذاری گردشگری گلابر ، هیچ سرمایه گذاری در این فراخوان شرکت نکرد و هم اکنون اجاره آن جهت بوم گردی و شناخت منطقه در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی افزود :طرح گردشگری سد کینه ورس نیز در دستور کار این کارگروه می باشد.

سپس در مورد پتانسیل ساختمان و محوطه موجود در سد تهم در راستای گردشگری ورزشی توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه مهندس پور عبدالله ، دبیر جلسه با ارائه پاور پوینتی از وضعیت جغرافیایی سد تهم ، توضیحات مبسوطی در خصوص امکانات موجود در محوطه این سد ، تاسیسات موجود در کمپ و امکانات موجود در کنار و بالای دریاچه سد و سوله های موجود در محوطه ، ارائه نمود.

در ادامه، هریک از اعضاءکارگروه نظرات خود را در خصوص امکان واگذاری گردشگری به بخش خصوصی ، میزان اعتبارات لازم جهت تکمیل و باز سازی محوطه ، تعیین نقشه جامع اولیه طرح، رعایت حریم کیفی دریاچه سد،اخذ مجوزهای لازم مطرح نمودند و پس از بحث و بررسی نسبت به پاکسازی اموال مازاد موجود در محوطه سد تهم و اخذ نقشه جامع طرح گردشگری از مشاورتصمیم گیری شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات