کاهش ۹ درصدی پرت آب درشهر تفرش

کاهش ۹ درصدی پرت آب درشهر تفرش


۸۰۰x۶۰۰

با اقدامات انجام شده توسط امور آب و فاضلاب تفرش در سالهای گذشته، پرت آب در شبکه آبرسانی این شهر در سال ۹۷ حدود ۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی کرامت قاسمی قلعه مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان تفرش با اعلام خبر فوق بیان نمود : در راستای اعمال مدیریت مصرف وجلوگیری از هدر روی آب در شبکه آبرسانی شهر تفرش امور آب و فاضلاب این شهر با انجام اقداماتی همچون اصلاح شبکه و انشعابات آب به طول ۱۰.۲۳۹ متر،هوشمند سازی تمامی کنتورهای منابع تامین آب و نصب کنتور بر روی خروجی مخازن وهوشمند سازی ۴ دستگاه شیر فشارشکن از پرت آب در این شهر جلوگیری نماید.

وی تکمیل زون بندی شبکه آبرسانی شهر تفرش ، نصب کنتور در کلیه نقاط ورودی زون ها ، انجام عملیات نشت یابی در سطح شهر و تعویض ۲۰ دستگاه شیر خط فرسوده و دارای نشتی و همچنین کنتورهای خراب و با عمر بالا را از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظورکاهش هدرروی آب در شبکه آبرسانی شهر تفرش عنوان نمود و تصریح کرد: این اقدامات کاهش ۹ درصدی پرت آب را در شهر تفرش درپی داشته است.

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان تفرش با اشاره به تولید ۶۸۳/۱۴۳/۲ متر مکعب و مصرف ۳۵۶/۲۲۴/۱ مترمکعب آب در این شهر طی سال ۹۶ افزود: این ارقام در سال ۹۷ به ۹۶۹/۹۰۰/۱ متر مکعب تولید و ۲۴۷/۲۶۹/۱ متر مکعب مصرف آب رسیده است.

نویسنده:زهراطراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات