بهسازی ۳۰ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت در شهرستان شاهرود

بهسازی ۳۰ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت در شهرستان شاهرود

در قالب رزمایش خدمت متعالی انجام شد؛

بهسازی ۳۰ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت در شهرستان شاهرود

بهسازی شبکه فشار متوسط منطقه خارتوران در شهرستان شاهرود ، در قالب رزمایش خدمت متعالی انجام شد .

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان این مطلب گفت: این رزمایش توسط هفت گروه اجرائی از مدیریت توزیع برق  شاهرود، دامغان، بسطام و بیارجمند، به استعداد ۴۲ نفر نیروی عملیاتی در منطقه خارتوران، حدفاصل روستای احمد آباد تا زمان آباد به اجرا در آمده است .

جمال فرخ زاده بیان داشت: تعمیرات پیشگیرانه شبکه ۲۰ کیلوولت فیدر خارتوران حدفاصل رکلوزر احمد آباد تا تیغه زمان آباد به طول ۳۰ هزار متر ، اصلاح ۱۱ دستگاه پست هوائی و زمینی، تعویض یک ست برقگیر، اصلاح ارتباط و تعویض  چهار عدد کلمپ  ، تعویض ۱۵ عدد مقره ، سرویس و آچارکشی ۳۶۵ اصله پایه و اصلاح اصلی ۷۸۲ مقره ۲۰ کیلوولت ،  از جمله اقدامات صورت گرفته در این رزمایش به شمار می روند .

وی اضافه کرد: کاهش خاموشی  ناخواسته، افزایش قابلیت اطمینان خطوط برق رسانی و تقلیل تلفات شبکه ، به عنوان اهم اهداف این طرح جهادی-ضربتی محسوب می گردد .

وی با اشاره به این که ۱۲۴ نفر ساعت، حجم کاری است که در این رزمایش به انجام رسیده تصریح کرد: در صورتی که فعالیت های ذکر شده در حالت عادی بهینه سازی گردد ، ۱۰ روز کاری زمان نیاز داشته و با تجمیع نیروهای عملیاتی و تجهیزات و امکانات ، ظرف شش ساعت برنامه های پیش بینی شده به اجرا در آمده و افزایش بهره وری و رضایت مندی مشترکان را در بر خواهد داشت .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات