ارتقا ‌درجه ۹۶ دهیاری استان مرکزی ابلاغ شد

ارتقا ‌درجه ۹۶ دهیاری استان مرکزی ابلاغ شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از بررسی مدارک مربوط به درجه بندی دهیاری های استان مرکزی در کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ در این سازمان و ارتقاء درجه ۹۶ دهیاری‌ این استان و ابلاغ آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سعیدرضا جندقیان ضمن اعلام این خبر افزود: در هشتاد و یکمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌، مدارک مربوط به ارتقای درجه‌ دهیاری‌های استان مرکزی بررسی شد و درجه مربوط به ۹۶ دهیاری ارتقا یافت.

جندقیان در ادامه افزود: استان مرکزی از جمله استان‌هایی است که تمامی دهیاری‌های آن تعیین درجه شده‌اند که از این تعداد ۶۳.۷۵درصد از دهیاری‌ها درجه یک و دو، ۲۸.۷۵درصد درجه سه و چهار و ۷.۵ درصد نیز درجه پنج و شش دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پس از دو سال از تاریخ صدور مجوز، دهیاری‌ها درجه‌بندی می‌شوند تاکنون ۲۴ هزار و ۸۶۴ دهیاری در کشور درجه‌بندی شده‌اند که با توجه به تعداد مجوزهای صادره نسبت به دو سال قبل، نزدیک به ۷۳درصد دهیاری‌ها در حال حاضر از سوی معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعیین درجه شده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات