بازدید رییس شورای شهر و شهردار کرمان از سازمان اسناد و کتابخانه ملی

به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب انجام شد:

بازدید رییس شورای شهر و شهردار کرمان از سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور

شهردار کرمان به همراه رییس شورای شهر صبح امروز و به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب، از سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور و مرکز کرمان شناسی بازدید کردند.

به گزارش کرمان آنلاین، مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور ضمن تشکر از حضور رییس شورای شهر و شهردار کرمان در این مجموعه، از همکاری و حمایت های آنها در طول سال های گذشته تشکر و قدردانی کرد.

معصومه رفیع پور با اشاره به قدیمی بودن و عدم استحکام ساختمان این مجموعه گفت: در این مرکز اسناد و کتاب ها، نسخه های خطی قدیمی استان کرمان و هرمزگان نگهداری می شود که متاسفانه فضای و امکانات کافی برای حفظ و نگهداری آنها وجود ندارد .

وی با تاکید بر اینکه این مرکز، پژوهشی ،آموزشی و خدماتی است، از مسئولان حاضر خواست برای تجهیز و توسعه‌ی فضای این مجموعه همکاری کنند.

در ادامه رییس شورای شهر و شهردار کرمان در بازدید از بخش های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور و مشاهده مشکلات ساختمانی و کمبود امکانات و فضا در این مجموعه، با اشاره به اهمیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی در کرمان، عنوان کردند  برای رفع مشکلات این مجموعه  با استاندار دیداری خواهیم داشت و شورای شهر و شهرداری نیز در حد توان خود برای رفع مشکلات این مجموعه همکاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار با بازدید از بخش‌های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور از جمله بخش آرشیو، اسناد ، نسخه های خطی ، پایان نامه ها ، محل برپایی نمایشگاه کتاب با توجه به مناسبت های ملی و بخش اداری همراه بود.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazasnad.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazasnad۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazasnad۲.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات