در نشست شورای معاونین شهرداری زرند مطرح شد: برنامه زمان بندی تمامی پروژه های عمرانی شهرداری مشخص شود.

در نشست شورای معاونین شهرداری زرند مطرح شد: برنامه زمان بندی تمامی پروژه های عمرانی شهرداری مشخص شود.

نشست هفتگی معاونین و مدیران قسمتهای مختلف شهرداری با مهندس مهدلو شهردار زرند برگزار و در خصوص مسائل مختلف شهری و شهرداری بحث و گفتگو شد .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اعلام اینکه هدف عمده مدیریت شهری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است گفت: هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی در جای جای شهر ایجاد انگیزه در شهروندان، سرزندگی، رفاه و ارائه خدمات به ساکنین شهر است

مهندس مهدلو اظهار داشت:شهرداری زرند با تمام توان، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می‌کند و توجه به کیفیت اجرای پروژه‌ها به عنوان اولویت انجام کار را مدنظر قرار داده است .

شهردار زرند افزایش رضایتمندی شهروندان را باعث بالا رفتن بار فنی پروژه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: مدیران شهری باید تلاش کنند تا پروژه‌های عمرانی شهر زرند سرعت بیشتری به خود گرفته و هر چه سریع‌تر به اتمام و بهره‌برداری برسند.

وی خواستار نظارت بیشتر به این پروژه ها شد و گفت: نظارت کلی پروژه‌ها به‌عهده حوزه معاونت فنی و عمرانی و دفتر فنی شهرداری می باشد

شهردار زرند در ادامه خواستار تلاش همه مدیران در جذب اعتبارات پیش بینی شده شهرداری شد و گفت:استفاده از سیتم های نوین و بهینه سازی امکانات ، تجهیزات و ماشین الات باید در اولویت برنامه های این نهاد قرار گیرد .

مهندس مهدلو شهردار زرند در ادامه جذب عوارضات صنوف و مغازه های سطح شهر،تسریع در راه اندازی سریع شهربازی و لزوم پیمانکار جهت تسریع در روند اجرائی این مکان،برخورد با متکدیان و کودکان بی سرپرست،پیگیری جهت انعقاد قرارداد با پیمانکار فاضلاب از دیگر برنامه های شهرداری در طی یک ماه آینده دانست .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات