تقدیر استاندار مرکزی از مهندس شفیعی شهردار اراک و سرپرست اداره ارتباطا...

تقدیر استاندار مرکزی از مهندس شفیعی شهردار اراک و سرپرست اداره ارتباطا...

جلسه شورای اداری استانداری که صبح امروز ۲۲ اردیبهشت ماه، که با حضور آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار و معاونین استانداری و مهندس شفیعی شهردار اراک برگزار شد.
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: چهلمین نمایشگاه پیروزی انقلاب اسلامی و ارزیابی دستگاه ها در خصوص ماده ۶ حمایت از حقوق مصرف کنندگان ۲ رویداد مهم سال گذشته در این استان بوده است.
سعید فرخی افزود: چهلمین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور ۹۵ دستگاه برگزار شد که با ارزیابی های انجام شده که ۱۵ غرفه به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با حداکثر صرفه جویی و حداقل هزینه ها برگزار شد و چهار هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: در راستای ارزیابی دستگاه ها در زمینه ماده ۶ حمایت از حقوق مصرف کنندگان، چندین تیم ارزیابی تشکیل و دستورالعمل این ارزیابی به دستگاه ها ابلاغ شد.
فرخی گفت: ۶ دستگاه روزانه توسط سه تیم ارزیابی مورد بررسی قرار گرفتند و پیش از سال جاری نتیجه این ارزیابی ها به دستگاه ها ابلاغ شد.
وی ادامه داد: ۸۲ دستگاه سال گذشته در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفتند که ۲۶ دستگاه سطح یک، ۱۹ دستگاه سطح ۲ و ۲۰ دستگاه در این ارزیابی ها سطح سه را به دست آوردند و ۱۷ دستگاه نیز نتوانستند حد نصاب را در این زمینه کسب کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در خصوص ماده ۶ حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال گذشته برای نخستین بار در استان برگزار و امسال نیز ادامه می یابد.
گفتنی است در این نشست طی حکمی از سوی سید علی آقازاده استاندار مرکزی از تلاش های دلسوزانه مهندس شفیعی شهردار کلانشهر اراک و مهدی صانعی سرپرست اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک در راستای اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دستگاه های اجرایی ، سازمان ها و نهادهای عمومی انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات