پایش تصویری شهر اراک تقویت می‌شود

پایش تصویری شهر اراک تقویت می‌شود

در جلسه کارگروه طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان مرکزی، که با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی و مهندس شفیعی شهردار اراک برگزار شد ، بهروز اکرمی بیان کرد: تقویت شبکه رصد تصویری توسط دوربین های شهری با همکاری مجموعه انتظامی ضروری است لذا با همکاری شهرداری اراک و ناجا جهت افزایش دوربین‌ها، پایش تصویری شهر اراک تقویت خواهد شد.
وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت پایش تصویری شهر اراک مطلوب و مناسب نیست، گفت: بر همین اساس شهرداری اراک کمک‌های خود را برای تقویت و افزایش دوربین‌های سطح شهر به نیروی انتظامی ارائه می‌کند.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: امروز حضور فیزیکی پلیس در همه جا مهیا نیست، اما به واسطه فناوری‌های نوین امکان اشرافیت پلیس در همه حوزه وجود دارد. تلاش می‌شود اشرافیت مانیتورینگ را در مناطقی که امکان و احتمال بزه وجود دارد توسعه ببخشیم تا وقوع بزه کاهش یابد.
در این جلسه، مشکلات اعتباری شهرداری ها که در کشور این شرایط وجود دارد و همچنین موضوع سرعت‌گیرهای غیراستاندارد سطح شهر توسط شهردار اراک مطرح و مقرر شد که بحث استانداردسازی سرعت‌گیرها در شورای ترافیک استان به بررسی گذاشته شود.





:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات