رفع مشکل پس‌زدگی فاضلاب در ۳ نقطه بحرانی شهر اهواز

رفع مشکل پس‌زدگی فاضلاب در ۳ نقطه بحرانی شهر اهواز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "فرزان عباسیان" مدیر اجرایی طرح‌های فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه بحرانی‌ترین منطقه اهواز پردیس بود که در شرایط بسیار حاد فاضلاب قرار داشت، افزود: برای رفع مشکل، از طریق نصب سه دستگاه پمپ ۴۵ کیلووات در کوی مجاهد و اجرای دو خط ۳۱۵ و ۴۵۰ میلی‌متری به‌طول ۱۲۰۰ متر دفع فاضلاب در این منطقه انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین با تامین ۱۴۰۰ متر لوله ۳۱۵ میلی‌متری تحت فشار و ایجاد یک منهول پمپ موقت مشکل پس‌زدگی فاضلاب در منطقه پردیس و کوی مجاهد تا محدوده رودخانه برطرف شد.
عباسیان عنوان کرد: همزمان با توجه به اجرای خط و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در منطقه پردیس، اکیپ عملیاتی آبفای خرمشهر در منطقه مستقر و با اقدامات شبانه‌روزی ساماندهی پس‌زدگی، جمع‌آوری فاضلاب و شست‌وشوی خیابان‌های بحرانی فاضلاب در این منطقه انجام شد.
مدیر طرح‌های فاضلاب آبفای خوزستان به مشکل پس‌زدگی فاضلاب در منطقه کیانپارس اشاره کرد و گفت: با توجه به فرسوده بودن خط اصلی کیانپارس و نشتی این خط در خیابان ۱۳، از طریق اعزام پیمانکار نسبت به اصلاح خیابان مذکور اقدام لازم انجام و مشکل پس زدگی فاضلاب در منطقه کیانپارس برطرف شد.
وی اظهار کرد: در خیایان دانیال و بلوار کوروش نیز مشکل پس‌زدگی فاضلاب ایجاد شده بود که آبفای خوزستان نسبت به برطرف کردن مشکل پس‌زدگی در کلکتور اصلی این منطقه با اجرای خطوط تحت فشار به قطرهای ۱۵۰ تا ۳۵۰ میلی‌متر به‌طول ۵۰۰ متر و همچنین اجرای خطوط تحت فشار به قطر ۶۲۰ میلی‌متر به‌طول ۶۵۰ متر در حال اقدام و بازسازی کامل است.
عباسیان خاطرنشان کرد: مدیریت بازرگانی آبفای خوزستان مسئولیت پشتیبانی تامین تجهیزات رفع
بحران فاضلاب در شهر اهواز را بر عهده داشت که با تامین پمپ‌ها و لوله‌‌های مورد نیاز اقدام قابل توجهی در تسریع روند اجرایی بحران فاضلاب در شهر اهواز صورت گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات