بهره مندی بیش از ۵۰۰۰ نفر از آب شرب پایدار با رفع شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع ۳ روستای آق قلا

بهره مندی بیش از ۵۰۰۰ نفر از آب شرب پایدار با رفع شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع ۳ روستای آق قلا

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا از رفع شکستگی خط انتقال ۱۲۵ پلی اتلین روستای قره تپه در کمتر از ۵ ساعت خبر داد و گفت: این اقدام به همت پرسنل زحمتکش آب و فاضلاب روستایی آق قلا انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد صادقی با اعلام خبر فوق، افزود: ۴ مورد شکستگی شبکه توزیع روستای پیرواش علیا و سفلی نیز در کوتاه ترین زمان برطرف شد.

وی با بیان این نکته که این اقدام با هدف جلوگیری از هدررفت آب انجام شده، اظهار داشت: شکستگی خط انتقال آب در روستاها با توجه به کارکرد طولانی مدت آن و فرسودگی ایجاد شده، اجتناب ناپذیر است برهمین اساس این شرکت هرساله با توجه به میزان اعتبارات دریافتی لوله های فرسوده را تعویض می کند.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا، با رفع شکستگی خط انتقال آب روستای قره تپه و شبکه توزیع روستاهای پیرواش اولیا و سفلی ۱۶۰۹ خانوار با ۵۷۴۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

صادقی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۷۵ روستا اعلام کرد و افزود: امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا با ۲۴۱۹۵ مشترک و ۸۹۳۶۳ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات