بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح های پدافندی آبرسانی...

استاندار آذربایجان شرقی با هدف آشنایی با موانع و مشکلات اجرایی خط پدافندی آبرسانی تبریز از قسمت های مختلف این طرح بزرگ بازدید و دستورات لازم را برای برطرف کردن مشکلات موجود صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در ابتدای این بازدید با اشاره به اهمیت خط آبرسانی تبریز تصریح کرد: آب شرب مورد نیاز تبریز از سه منبع خط آبرسانی زرینه رود از فاصله ۱۸۵ کیلومتری، سد نهند و چاه های دامنه های شمالی سهند تامین می شود.

مهندس یوسف غفارزاده همچنین با اشاره به ضرورت تامین آب پایدار کلان شهر تبریز گفت: خط انتقال طرح فعلی به عنوان جایگزین خط اول آبرسانی به تبریز با استفاده از لوله های فولادی آب مورد نیاز شهر را تامین و با این راهکار امنیت تامین آب شرب نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی همچنین در ادامه با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی طرح، به برخی موانع و مشکلات فنی و مالی اجرای طرح اشاره کرد.

شایان ذکر است در این بازدید همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و مدیران ذی ربط نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات