ارومیه درمسیر رشد و توسعه حرکت می کند

ارومیه درمسیر رشد و توسعه حرکت می کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز ارومیه در مسیر رشد و توسعه حرکت می کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی  بیان کرد:  یکی از سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره پنجم شورا ، ارومیه ۲۰۲۰ است ، یعنی شهر ارومیه بعنوان شهر بین الملل گردشگری معرفی شده است و زیباسازی و چهره شهری نیز مربوط به کمیسیون خدمات شهری می باشد.

وی عنوان کرد: امروز شهر ارومیه با توجه به سیاست های کلی مدیریت شهری در مسیر رشد و توسعه حرکت می کند ، اما در بعضی از مواقع شاهد نواقصاتی هستیم که باید تلاش شود این نواقصات را نیز برطرف کنیم.

پناهی افزود: موضوع ساماندهی ضایعات فروشان و ساماندهی مشاغل مزاحم از بزرگترین دغدغه های کمیسیون خدمات شهری است که نقش مهمی در برهم زدن سیما و منظر شهری در موضوع ارومیه ۲۰۲۰ دارد.

وی اظهار کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم و از جمله ضایعات فروشان از بزرگترین دغدغه های کمیسیون بود که  امروز با تلاش مدیریت شهری این موضوع رفع شده است اما آنگونه که باید موضوع ساماندهی ضایعات فروشان ضعیف عمل شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه  ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در برخی از خیابان های شهر از جمله امیر احمدی و خرمشهر ایجاد می شود را در راستای حل مشکلات مردم و صنوف مختلف شهری که نیاز به ساماندهی دارد را ضروری و اقدام جدی در این زمینه را مطالبات عمومی شهر و شهروندان دانست و تاکید کرد همزمان موضوع پیگیری درودگران ، فلزکاران و کهنه فروشان نیز عملیاتی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات