لایروبی کانال های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است

لایروبی کانال های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: لایروبی کانال های سطح شهر  ارومیه با هدف هدایت آب های سطحی و جلوگیری از بروز آب گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، احد یوسفی با بیان اینکه کانال های سطح شهر در طول سال لایروبی می شود، اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها درمعابر چندین نوبت لایروبی با هدف کاهش نقاط آبگیردر فصول بارندگی شده ودر چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسیل های شهر ارومیه لایروبی می شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال و با هدف پیشگیری از وقوع آب گرفتگی‌ها در بخش‌های مختلف شهرارومیه  کار لایروبی مناطق مستعد، جوهای آب، کانال‌ها و رودخانه‌ های واقع در مسیل آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به آمادگی این سازمان برای جلوگیری از آب‌گرفتگی‌های احتمالی گفت: شهرداری ارومیه با همه توان در تلاش است تا از حوادث احتمالی پیشگیری کند و انتظار می‌رود شهروندان نیز با شهرداری ارومیه همکاری نزدیکی داشته باشند.

وی درادامه به ایجاد خودروهای ویژه گشت جهت نظارت در سطح شهر اشاره و تشریح کرد: ریختن زباله تحت هر شرایطی در سطح شهر جرم محسوب می‌شود به همین جهت مقررشده که ازاین‌پس گشت‌های نظارتی سازمان پسماند در سطح شهر نظارت می‌کنند و به‌عنوان ضابطین ویژه در صورت مشاهده هرگونه ریختن زباله در سطح شهر و خارج از شهر و حمل نخاله‌های  ساختمانی به‌صورت غیرقانونی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  با اشاره به توقیف فعالیت خودروهای متخلف به هنگام حمل نخاله و ریختن زباله در سطح شهر، بیان کرد:  سازمان پسماند، دادیار ویژه در دادگستری دارد و به‌صورت ویژه به جرائم پسماند رسیدگی می‌شود و این عمل جزو دغدغه‌های اصلی سازمان پسماند است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات