حضور مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان درآستانه اشرفیه

مهندس وحید خرّمی ، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ، در راستای اجرای بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان ها ضمن حضور در دفتر فرمانداری آستانه اشرفیه از پروژه های آب منطقه ای در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری در راستای اجرای بخشنامه استاندار گیلان در خصوص سفر هفتگی مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان ها، مهندس وحید خرّمی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان ضمن حضور در محل فرمانداری و دیدار با فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه  به منظور بررسی و پیگیری طرح ها و پروژه های عمرانی و همچنین ملاقات مردمی در این شهرستان حضور یافت.

در این دیدار مهندس حیدری  فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تشکر از حضور مسئولین آب منطقه ای گفت : عملکرد حوزه امور مربوط به تامین آب به طور مستقیم با آرامش جامعه مرتبط است و از حیث اقتصادی و معنوی برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: عملکرد خوب امور منابع آب  شهرستان آستانه اشرفیه سبب شد در طی چند سال گذشته هیچ گونه شکایتی از سوی کشاورزان منطقه مبنی بر مشکلات مربوط به حوزه آبیاری به فرمانداری ثبت نشود .

شایان ذکر است ملاقات عمومی و چهره به چهره با مردم در محل امورمنابع  آب شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مهندس خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان صورت پذیرفت .

همچنین بازدید از ایستگاه پمپاژ روستای کلده و بستر روخانه ای در روستای تجن گوکه و مسیر بستر رودخانه سفید رود از جمله برنامه های سفر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان به آستانه اشرفیه در صبح امروز بود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات