سمینار آموزشی «تحول دیجیتال در عمل» برگزار شد

سمینار آموزشی «تحول دیجیتال در عمل» برگزار شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مهدی شامی زنجانی" عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیر پروژه ملی تحول دیجیتال در این سمینار که با حضور جمعی از مدیران و متخصصان صنعت برق در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، ادبیات این موضوع و درس‌آموخته‌های ممیزی بلوغ دیجیتال در ۳۵ شرکت ایرانی در قالب مدل ۲۰۲۰۰ تحول دیجیتال را تشریح کرد.
وی افزود: این مدل مشتمل بر قابلیت‌های رهبری در کنار قابلیت‌های فناورانه است و شامل ۲۰ شاخص از جمله استراتژی دیجیتال، حکمرانی دیجیتال، فرهنگ دیجیتال، رهبری دیجیتال، مهارت و استعداد دیجیتال، مدل کسب‌وکار دیجیتال، تجربه دیجیتال مشتریان، مدیریت نوآوری دیجیتال، ارتباطات و کانال‌های دیجیتال، مدیریت دانش دیجیتال، سرمایه‌گذاری دیجیتال و ... است .
بر اساس این گزارش، پیرو امضای سند برنامه اقدام مشترک بین وزارتخانه‌های نیرو و ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه کاربرد فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات در صنعت برق با رویکرد تحول دیجیتال، «مرکز برنامه‌ریزی و پشتیبانی فناورانه تحول دیجیتال در صنعت برق و انرژی» در پژوهشگاه نیرو راه‌اندازی شده است. از آنجا که یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها در تحول دیجیتال یک صنعت و سازمان، فرهنگ‌سازی و آموزش است، این مرکز برگزاری مجموعه سمینارها و نشست‌های تخصصی در این زمینه، با حضور مدیران ارشد و متخصصان در وزارت نیرو را در برنامه کاری خود قرار داده است .
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات