خبر خوش مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب به مشترکین

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مهدوی نیا طی دیداری که با رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان داشت، بیان نمود: ۴۳ درصد برق تولیدی صرف بخش کشاورزی و تولید می شود که جای خرسندی دارد.
وی افزود: در جنوب استان کرمان بیش از هفت هزار چاه کشاورزی برقی وجود دارد که زمینه مناسبی برای همکاری کشاورزان با شرکت برق جنوب استان کرمان در پیک مصرف بار تابستان برای کاهش مصرف می باشد.
مهدوی نیا خاطرنشان کرد: اگر مدیری دارای فکر توسعه ای باشد مشکلات به صورت زیربنایی حل خواهند شد.
وی در ادامه ی سخنانش با ابراز رضایت از استقبال کشاورزان جنوب کرمان ازطرح تشویقی خاموشی موتور پمپ ها گفت: طی سال گذشته در این راستا استقبال خوبی از طرف کشاورزان صورت گرفته و انتظار می رود این مهم در سال جاری به مراتب روند رو به رشدی داشته باشد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان گفت:سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل طرح تشویقی به کشاورزان جنوب کرمان پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگرکشاورزان طی ۲۴ ساعت فقط چهار ساعت موتور پمپ های خود را خاموش نمایند علاوه بر عدم دریافت بهای برق مصرفی ،ماهیانه مورد تشویق نیز قرار می گیرند.
وی گفت: سال گذشته بیش از ۵۵۰۰ کشاورز در جنوب استان کرمان با شرکت توزیع برق جنوب قرارداد امضا کردند که این میزان ۷۷ درصد مشترکان برق کشاورزی در جنوب استان را شامل می شود و به آنها بیش از یک میلیارد تومان مشوق های قانونی داده شده است.
مهدوی نیا استفاده از الکترو پمپ های پر بازده را یکی از راهکارهای کاهش مصرف برق عنوان کرد و گفت: استفاده از این الکترو پمپ ها ۲۵ تا ۳۰ در صد در کاهش مصرف تاثیر دارند و تاکنون سه هزار و ۴۵۹ کنتور هوشمند در بخش کشاورزی جنوب کرمان نصب گردیده است.
در ادامه این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با تبیین وضعیت کشاورزی جنوب از همکاری خود و مجموعه سازمان در جهت کاهش مصرف برق خبرداد و با ابراز خرسندی از استقبال کشاورزان چاره اندیشی برای مالکان خرد را جهت برقی کردن چاه های کشاورزی خواستار شد.
برخوری همچنین بر لزوم همکاری هر چه بیشتر نهادهای ذیربط تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات کشاورزان جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت که پیشنهادات و نظرات شرکت توزیع برق جنوب را نیز بیان خواهیم نمود.
دراین نشست رئیس خانه کشاورز،مدیریت آب و خاک و معاون سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان در راستای کاهش مصرف برق در زمان پیک بار نظرات و پیشنهادات خود را ارایه دادند.
در این نشست مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان ضمن اعلام همکاری با سازمان جهاد کشاورزی با ارائه راهکارهای مورد نیاز، تفاهنامه همکاری با ریاست سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان امضا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات