تشریح عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری

تشریح عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، عملکرد آن معاونت در ستاد استقبال از بهار علوی ۹۸ و برنامه های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

احمد سراج با اعلام خبر فوق گفت: در جلسه ای که با موضوع گزارش عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد، برنامه های معاونت در طول ایام نوروز ۹۸ تحت عنوان بهار علوی و هم چنین برنامه های پیش رو در ماه مبارک رمضان تشریح شد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل ستاد استقبال از بهار علوی چندین همایش پیاده روی خانوادگی، جشنواره دوچرخه سواری و پرواز پاراگلایدر و پاراموتور قبل از ایام نوروز برگزار شد. در طول ایام عید و با مسافرت شمار کثیری از هموطنان به اهواز، تدارک برگزاری ۲۸۰ تئاتر خیابانی، ۴ جشنواره ورزشی، ایستگاه های بزرگ فرهنگی در ۱۰ پارک و بوستان شهر با هدف ارتباط آموزشی با خانواده ها در دستور کار معاونت قرار گرفت. همچنین ۲۵۶ نفر معتاد و متکدی متجاهر نیز با همکاری مراجع ذیربط از سطح شهر جمع آوری شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه هایی مانند محافل انس با قرآن کریم، مواکب کریم اهل بیت و جشنواره های ورزشی و مسابقات فوتسال جام رمضان برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از گزارش خود به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده اشاره و عنوان داشت: پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های سالانه معاونت در تمامی حوزه ها براساس آن بیانیه برنامه ریزی شده است.

سراج در این خصوص ادامه داد: یکی از کلیدواژه هایی که به صورت فراوان در بیانیه استفاده شده است، استفاده از ظرفیت جوانان است. در همین راستا سعی برآن بوده برنامه هایی که رویکرد بیشتری به استفاده از ظرفیت جوانان دارد، موردنظر قرار گیرد.

وی به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: با توجه به دستورالعمل هایی که در این بیانیه آمده است، می توان برنامه های فراوانی را اجرایی کرد.

سراج ابراز امیدورای کرد: با عمل به مفاد بیانیه می توان امیدوار بود بسیاری از مسایل فرهنگی حل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات