میزان رضایتمندی مردم در انتصاب و جابجایی مدیران شهرداری تاثیر می گذارد

میزان رضایتمندی مردم در انتصاب و جابجایی مدیران شهرداری تاثیر می گذارد


شهردار شیراز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان فارس بر دفاع از حقوق شهروندان تاکید کرد و گفت: بر رعایت حقوق مردم اصرار داریم و اصلا راضی به این نیستیم که به شهروندی کوچکترین ظلمی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین
سیدکاظم موسوی، شهرداری را ویترین دولت و حاکمیت خواند و اظهار داشت: نوع عملکرد این دستگاه در میزان رضایتمندی مردم از حاکمیت تاثیر دارد و میزان رضایتمندی مردم را باید ملاک قرار داد.
شهردار شیراز نگاه عمومی مدیران شهرداری را به سمت سالم سازی و دوری از رانت توصیف کرد و گفت: از امسال میزان رضایتمندی مردم در انتصاب و جابجایی مدیران شهرداری تاثیر خواهد داشت و نظر مردم را ملاک عمل خود قرار خواهیم داد.
بنا بر اعلام مهندس اسکندرپور، شهرداری شیراز با وجود تنگناهای مالی در سال ۹۷، کمترین میزان تغییر باغچه و فضای سبز را در طول چهل سال گذشته داشته است که به این موضوع افتخار می کنیم.
وی بر حفظ منافع شهر و حقوق شهروندان تاکید کرد و افزود: با سرمایه گذاری در شهر موافق، اما با رانت مخالفیم و شخصا حاضر نیستم سندی را امضا کنم که رانتی برای یک مجموعه به ارمغان بیاورد.
شهردار شیراز سرمایه اجتماعی نظام را اعتماد مردم دانست و گفت: در مجموعه شهرداری تلاش داریم که این سرمایه اجتماعی را بهبود ببخشیم.
مهندس اسکندرپور با اشاره به موضوع سیل شیراز در ابتدای سال جاری گفت: مجموعه شهرداری در جریان سیل با تمام توان انرژی گذاشت و تلاش بسیاری کرد که آثار سیل را در همان روزهای اول از سیمای شهر پاک کند تا شهر به حالت عادی خود برگردد.
وی خاطرنشان کرد: اگر محله سعدی دچار بحران بیشتری در جریان سیل شد به این دلیل بود که اشکالات محله سعدی، ساختاری بوده و مربوط به سیل نیست. در شهرک سعدی فقط ۳۰ درصد از ساخت و سازها پروانه دارند و ۷۰ درصد از ساخت و سازها فاقد پروانه است. ضمن اینکه در این محله با دو مشکل شهرسازی و فنی مواجه هستیم. به صورتی که  در اغلب ساخت و سازها این محله اصول فنی رعایت نشده است.
شهردار شیراز در پایان گفت: در جریان سیل اخیر و با برخی اظهار نظرهای زود هنگام و غیر کارشناسی خسارت معنوی بسیاری بر شهرداری شیراز وارد شد اما من به عنوان شهردار شیراز ترجیح دادم در دو هفته اول اظهار نظری نداشته باشم و به جای اظهار نظر غیر کارشناسی با کار و تلاش شهرمان و زندگی مردم خسارت دیده  را به حالت اول برگردانیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات