نزدیک به یک هزار تماس سامانه ۱۳۷ در سال جاری به سازمان مدیریت پسماندها ارجاع شد
به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۹۸۵ تماس شهروندان مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که تعداد ۱۵۷ مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، هدایت و راهنمایی شد.
وی افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۵۳۰ مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفت و ۲۳۵ مورد آن با نظرات و راهنمایی کارشناسان سازمان مدیریت پسماند ها اطلاع رسانی شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: ۶۳ درخواست نیز که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفته است.
پایان پیام.
نظرات