نزدیک به یک هزار تماس سامانه ۱۳۷ در سال جاری به سازمان مدیریت پسماندها ارجاع شد

نزدیک به یک هزار تماس سامانه ۱۳۷ در سال جاری به سازمان مدیریت پسماندها ارجاع شد

به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۹۸۵ تماس شهروندان مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که تعداد ۱۵۷ مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، هدایت و راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۵۳۰ مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفت و ۲۳۵ مورد آن با نظرات و راهنمایی کارشناسان سازمان مدیریت پسماند ها اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: ۶۳ درخواست نیز که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفته است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات