تقدیر از کمک های  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناطق سیل زده

تقدیر از کمک های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناطق سیل زده

به دنبال ارسال کمک های نقدی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناطق سیلزده که در دو مرحله به استانهای گلستان ، لرستان و خوزستان فرستاده شده است، سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان های یاد شده مراتب تشکر خود را از این همدلی ابراز داشتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پیام تشکر دکتر حسین رضایی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به دکتر سالاری آمده است : ارسال کمک های نقدی مهندسان و اختصاصی از سوی هیئت مدیره آن سازمان محترم برای ما موجب دلگرمی در راه خدمت به جامعه است . با سپاسگزاری از مراحم و الطاف قابل تقدیر مهندسان محترم در استان یزدامیدواریم این گونه کمک ها مرهمی بر دل های مصیبت دیدگان باشد و به یاری خدا منازل آسیب دیده هر چه زودتر بازسازی و بهسازی گردد.
دکتر مجربی کرمانی نایب رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیز در جلسه اخیر این شورا از کمک های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به همراه چند استان دیگر به سیل زدگان تقدیر نموده است.
اضافه می شود، دکترسالاری پیش از این در تماس با روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های سیل زده آمادگی مهندسان این سازمان را برای ارائه کمک های کارشناسی و فنی_ تخصصی در امور نوسازی و بازسازی مناطق سیلزده اعلام داشته است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات