تبلیغات در روابط عمومی (استند)

روابط عمومی گاهی با تبلیغ و پروپاگاندا و آگهی های تجارتی اشتباه می شود. این قبیل فعالیت ها ممکن است اجزای روابط عمومی را تشکیل دهند ولی اجزایی نیستند که حاصل جمع آنها مساوی با روابط‌عمومی باشد. بین این امور و فعالیت های روابط عمومی تفاوت فاحش وجود دارد. (کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد.)

۱۰- استند:

استند یکی از روش های ساده و مقرون به صرفه تبلیغات محیطی است. از این روش تبلیغاتی عموما در فضای فیزیکی کسب و کار استفاده به عمل می آید .

علاوه بر مصارف تبلیغاتی، استند برای اطلاع رسانی، ارائه گزارش عمومی و قراردادن در نمایشگاه ها و محیط های اداری و … استفاده می شود .

استند سازه ای است که تبلیغات به صورت چاپی بر روی پایه مخصوص به آن به نمایش در می آید. این شیوه تبلیغات مزیتی به نسبت دیگر تبلیغات محیطی دارد و آن استفاده در محل خود کسب و کار است. در واقع توضیحات یک کسب و کار، مزایا و ویژگی ها با وضوح بیشتری در دیدرس مخاطب قرار میگیرد. زمان خرید و گزینش نهایی کالا بی تردید مهمترین زمان برای تبلیغات است. مخاطب میتواند به محض مشاهده تبلیغات وارد فضای فیزیکی شود و از خدمات مربوطه استفاده نماید .

استندها ظاهری زیبا، سبک و قابل حمل دارند و میتوانید در هر مکانی که تمایل دارید قرار دهید . استندها با مواد اولیه ای همچون فلز، پلکسی گلاس، کارتن پلاست و … ساخته میشوند .

مزایا و ویژگی های استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی
  • استفاده در فضای خارجی و فضای داخلی
  • قابلیت استفاده از دو طرف استند
  • از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه
  • قابلیت نصب، راه اندازی و حمل آسان و سریع
  • قابلیت تغییر طرح گرافیکی استند بدون نیاز به تغییرات اساسی
  • تنظیم ارتفاع و عرض بر اساس سلیقه
  • تنوع در طراحی و ابعاد
  • عدم محدودیت در قالب و فرم
  • قابلیت طراحی براساس نیاز و سلیقه مشتری

در این زمینه نیز  روابط عمومی شرکت اب منطقه ای مرکزی طراحی، چاپ و نصب بیش از ۲۰۰ عدد استند در سایز ۲*۱ با موضوعات تخصصی و عمومی را در دستور کار داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

منبع خبر

شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

نظرات