بستر رودخانه لات آجی شهرستان پاکدشت آزادسازی شد

سرپرست امور منابع آب پاکدشت از آزادسازی و تخریب ۸ باب مغازه و بنا از بستر رودخانه لات آجی شهرستان پاکدشت توسط خود متصرفین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، "راما حبیبی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با وجود آمادگی و پیگیری های کامل و اخذ حکم قضایی توسط این امور مبنی بر رفع تصرف رودخانه لات آجی، عملیات آزادسازی و رفع تصرف از بستر رودخانه مذکور توسط خود متصرفین انجام شد .

حبیبی در ادامه با بیان اینکه در این عملیات ۲۰۰ مترمربع از بستر رودخانه که دارای بنا و ۸ باب مغازه بوده تخریب و آزادسازی شد، تصریح کرد: اخذ حکم قضایی، انجام کار کارشناسی پرونده و تعیین میزان تصرفات توسط این امور صورت گرفته بود، اما قبل از انجام  عملیات، متصرفین نسبت به آزادسازی بستر رودخانه اقدام نمودند.

وی افزود: انجام این امر توسط مالکین، به منزله سر آغاز، آگاهی و عزم ملی شهروندان در راستای آزادسازی و تصرفات غیر قانونی حریم و بستر رودخانه ها به شمار می رود.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب پاکدشت بعنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات