معرفی برگزیدگان مسابقات معماری و سازه‌های فضاکار

معرفی برگزیدگان مسابقات معماری و سازه‌های فضاکار

www.BanaNews.irهمزمان با مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضاکار، برگزیدگان برتر پنج مسابقه این دو کنفرانس معرفی و به آنها جوایز نفیسی اهدا شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهر، مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضاکار در محل دانشکده معماری دانشگاه تهران با حضور اساتید خارجی و ایرانی شرکت کننده برگزار شد.

محمود گلابچی، رئیس کنفرانسها در این مراسم پایان کنفرانسها را نقطه شروع تمام فعالیتهایی دانست که باید برای معماری و مهندسی کشور انجام داد. گلابچی معتقد است راهی را که با دانش و اندیشه شروع کرده ایم برای یافتن راه حلهای بهتر در مهندسی و معماری کشور ادامه خواهیم داد.

وی بر مشارکت دانشگاه ها، سازمان های علمی و پژوهشی و دستگاه های اجرایی در این تلاش تأکید کرد. رئیس کنفرانسها تصریح کرد: ساختن ایرانی آباد و سربلند با تکیه بر ابداع،‌ نوآوری و خلاقیت وظیفه ماست.

در این مراسم علاوه بر تقدیر و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات طراحی مجموعه های نوین ورزشی، معماری الگوی سالن های ورزشی، فناوری برتر در معماری، پایان نامه برتر دانشجویی و صندلی از تمام دست اندرکاران برگزاری کنفرانسها و اساتید خارجی شرکت کننده با لوح تقدیر و تندیس کنفرانس تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم محمد مهدی محمودی، دبیر شورای راهبردی کنفرانسها به قرائت بیانیه کنفرانسها پرداخت و حامد مظاهریان، رئیس دانشکده معماری و مدیر قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران نیز در سخنانی ضمن موفق ارزیابی کردن کنفرانسهای ۹۰ از برنامه ریزی برای برگزاری دور بعدی کنفرانسها در سال ۹۴ خبر داد.

 

    نظرات