روابط عمومی های شهرداری برای ارومیه ۲۰۲۰ آماده می شوند

روابط عمومی های شهرداری برای ارومیه ۲۰۲۰ آماده می شوند

کارگاه آموزشی رسانه و گردشگری به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی  با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های تابعه شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ کارگاه آموزشی یک روزه رسانه و گردشگری با تدریس  دکتر آرش ظفری عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به همت مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه برگزار شد.
ظفری در این دوره آموزشی با اشاره به ارومیه ۲۰۲۰ شهر ایده آل برای گردشگری، عنوان کرد: روابط عمومی های واحد های تابعه شهرداری ارومیه شهر را برای مهیا کردن برای ۲۰۲۰ آماده کنند تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری باشیم .
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است، افزود: روابط عمومی ها باید با اخلاق مداری و مردم داری و با اولویت مخاطب شناسی حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.
عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران بیان کرد:  مسئولان روابط عمومی ها وظیفه دارند مشکلات مردم را پیگیر باشند.
ظفری گفت: روابط عمومی ها باید مباحث امید آفرینی را پیگیر باشند و مدیران سازمان متبوع خود را از اوضاع اطراف مطلع کنند.
این کارگاه آموزشی با پرسش و پاسخ مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری ارومیه درباره مباحث مطرح شده و همچنین طرح سوالات چالشی از سوی مدرس کارگاه به پایان رسید و حاضرین اعلام کردند که مصمم برای و یکدل برای پیشبرد اهداف ۲۰۲۰ اقدام می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات