بازدید شهردار کرمان از انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان

بازدید شهردار کرمان از انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان

شهردار کرمان از انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان بازدید کرد و در  جریان روند فعالیت ها و خدمات این انجمن قرار گرفت و بر تلاش جهت رفع برخی از مشکلات این مرکز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در این بازدید که با حضور مدیر امور بانوان شهرداری انجام شد؛ با اشاره به اینکه تشکل های مختلفی در حوزه‌های خیریه و آسیب های اجتماعی فعالیت دارند، گفت:مهم این است که تا جایی که می توانیم در این حوزه وارد شویم و کمک کنیم تا مشکلات این خیریه ها و انجمن‌ها حل و نیازهای آنها مرتع شود.

وی ادامه داد: هر چه انجمن ها و خیریه ها بتوانند توانمند شوند و در حوزه های اجتماعی فعالانه تر عمل کنند، به نفع شهر و شهرداری است و در واقع این موضوع برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

عالم زاده با اشاره به اینکه مباحث اجتماعی از موضوعات اساسی شهر محسوب می‌شود، بر اهمیت توجه به مسایل اجتماعی تاکید کرد و افزود: موضوعات اجتماعی در بخش های مختلف دارای پیچیدگی ها و حساسیت های خاص و فراوانی است که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشیم و به همین منظور باید همه با هم تلاش کنیم و برای رفع مشکلات این حوزه گام برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام این بازدید ها، شهرداری بتواند تا جایی که امکان دارد در جهت رفع مشکلات این حوزه اقدام نماید.

زینب واعظی مدیر انجمن خیریه سلامت بانوان کرمان نیز در این بازدید خدمات و فعالیت های این مرکز را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر آموزش های مختلفی در زمینه توانمند سازی بانوان و اشتغال زایی صورت می گیرد.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص روند توانمندسازی، استقلال مالی و بهبود سلامت جسمی و روانی مددجدیان این انجمن پرداخت.

گفتنی است این بازدید در راستای انعقاد توافقنامه شهرداری با این خیریه در خصوص راه اندازی بازارچه فروش تولیدات زنان بی سرپرست و بدسرپرست صورت گرفت.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kheyriyesalamatbanoan.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات