جمع آوری تعداد ۴۱۸ انشعاب غیرمجاز برق در کوی مشعلی ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیر امور برق شهرستان کارون با اشاره به اقدامات انجام شده در دو ماهه اول سال۹۸ بیان داشت: با تلاش این امور و در یک طرح ضربتی به منظور بهبود کیفیت ولتاژ، تامین برق مطمئن و پایدار و کنترل بارشبکه، تعداد ۴۱۸ فقره انشعاب غیرمجاز در کوی مشعلی جمع آوری شد.

طاهرباوی در ادامه افزود: شهرستان کارون بدلیل نوپا بودن و وجود جاذبه های سرمایه گذاری مورد توجه شهروندان قرار دارد و به همین دلیل تلاش ما در این منطقه ارائه خدمات مطلوب برق به مردم و سرمایه گذاران است.

وی همچنین تصریح کرد: این طرح در سه فاز تعریف شده، که در فاز اول آن تعداد ۶ خیابان این منطقه که مملو از انشعابات غیر مجاز برق  بود پاکسازی و سپس عملیات ساماندهی شبکه اجرا شد.

باوی در ادامه بیان داشت: پس از جمع آوری شبکه سیمی قبلی با اجرای ۲۸۴۰ مترشبکه کابل خودنگهدار و ۱۸۰متر شبکه فشارمتوسط و استفاده از دو دستگاه ترانس ۴۰۰ و ۳۱۵ و همچنین نصب ۶۵ اصله پایه بتونی شبکه  اصلاح و بهینه سازی شد.

مدیرامور برق شهرستان کارون در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فاز دوم ساماندهی و توسعه شبکه برق کوی مشعلی نیز در مرحله گودبرداری و آماده اجرای طرح است.

مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: در فاز اول این طرح تاکنون نسبت به واگذاری تعداد ۱۶۰ اشتراک قانونی به ساکنین که پیش از این از شبکه برق بصورت غیرقانونی استفاده اقدام شده است.

باوی در پایان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را ۴میلیارد و هفتصد هشتاد میلیون ریال برآورد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات