خطوط ویژه شبانه برای لیالی قدر راه اندازی شد/ارائه خدمات اتوبوسرانی به شب زنده‌داران

خطوط ویژه شبانه برای لیالی قدر راه اندازی شد/ارائه خدمات اتوبوسرانی به شب زنده‌داران

به گزارش شهریار به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ  جلالی اظهار داشت: برای اولین بار در لیالی پر فیض قدر، جهت تکریم و رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در رفت و آمد شب زنده داران خطوط ویژه راه اندازی می شود .

وی ادامه داد: این خط ویژه در مسیر آبرسان - راه آهن و بالعکس و از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد نسبت به جابجایی شهروندان در این شب های پرفیض اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: طبق سال های گذشته برنامه‌ریزی های لازم جهت خدمات رسانی ویژه در لیالی قدر در تمامی خطوط شهری انجام شده و در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان سرویس دهی و خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم انجام می گیرد .

وی افزود: بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر امسال ارائه خدمات می کنند.

جلالی عنوان کرد: مصلای اعظم امام خمینی (ره)، مسجد جامع، دانشگاه تبریز، مهدیه تبریز و گلزار شهدای وادی رحمت مکان های مورد نظر خدمات رسانی جهت جابجایی مسافران بعد از اتمام مراسم لیالی قدر به مقصدها در نظر گرفته شده است .

وی گفت: حوزه های اجرایی و نظارت و بازرسی و همچنین خودروهای امداد در جهت پشتیبانی فنی و امدادی در این شب ها بر ارائه سرویس دهی مطلوب بصورت میدانی نظارت می کنند .

بنا بر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در خصوص سرویس دهی ناوگان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات