اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای زنجان،به ریاست مدیرعامل...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،اولین جلسه شورای فرهنگی این شرکت به ریاست مهندس رضاپور مدیرعامل و با حضور اعضای این شورا و موضوع بررسی و جمعبندی برنامه های فرهنگی سال ۹۸در سالن شهید مجید شهریاری شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس رضاپور،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و همچنین قبولی طاعات وعبادات همکاران در ماه مبارک رمضان،اظهارکرد:انتظار می رود برنامه های فرهنگی شرکت همانند سالهای گذشته با قوت و دقت لازم پیش برود.

وی افزود: در راستای کاهش هزینه های جاری می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که مراسم ملی و مذهبی در شرکت تجمیع شده و در قالب شورای فرهنگی اشاعه پیدا کند.

احمد غلام آزاد، دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای زنجان ضمن قرائت دستور کار جلسه و بیان برخی پیشنهادات واصله از سوی همکاران به دبیرخانه این شورا،عنوان داشت:برنامه تفصیلی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان در سال ۹۸ از سوی وزارت نیرو ابلاغ شده و تلاش خواهیم کرد تا در حد امکان برنامه های ابلاغی با زمانبندی و برنامه ریزی، به مورد اجراء گذاشته شود.

در ادامه حجت الاسلام صبری نیا امام جماعت شرکت با بیان مطالبی در خصوص مقام و منزلت امام حسن مجتبی (ع) ابراز داشت: وقتى خبر ولادت امام مجتبى به گوش پیامبر گرامى اسلام رسید، شادى و خوشحالى در رخسار مبارک آن حضرت نمایان شد. مردم شادى کنان مى آمدند و به پیامبر صلى الله علیه و آله و على و زهرا علیهماالسلام تبریک مى گفتند.

وی به دوران امامت آن حضرت اشاره کرد و افزود: حسن بن على، هفت سال در دوران جدش زندگى کرد و سى سال از همراهى پدرش امیرمومنان برخوردار بود. پس از شهادت پدر( در سال ۴۰ هجرى) به مدت ۱۰ سال امامت امت را به عهده داشت و در سال ۵۰ هجرى با توطئه معاویه بر اثر مسمومیت در سن ۴۸ سالگى به درجه شهادت رسید  و در قبرستان «بقیع » شهر مدینه مدفون گشت .

حجت الاسلام صبری نیا در ادامه از اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ قرآن و نماز در این شرکت قدردانی کرد و افزود:خدا را شاکریم که شرکت آب منطقه ای زنجان از شرکت های فعال در این عرصه بوده و بنده نیز در کنار همکاران این شرکت در راستای رسیدن به اهداف عالی وزارت نیرو در خصوص اشاعه فرهنگ اقامه نماز خواهم بود.

در این جلسه، مهندس سهراب باقری مسئول امور ایثارگران و مهندس حاجی میری فرمانده پایگاه شهید مهدی خلیفه خانم امیدوار دبیر کمیته عفاف و حجاب،عمران راضی مسئول اقامه نماز، این شرکت به بیان برنامه های سال ۹۸ حوزه فعالیت خود پرداختند ودر نهایت،جلسه با تصویب برنامه های پیشنهادی به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات