سانحه‌هوایی در آرژانتین ۲۲ کشته بر جای گذاشت

سانحه‌هوایی در آرژانتین ۲۲ کشته بر جای گذاشت

مقامات دپارتمان هوانوردی آرژانتین از کشته‌شدن ۲۲ سرنشینان یک هواپیما در پی وقوع سانحه هوایی در جنوب این کشور خبر دادند.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از ایسنا، سخنگوی دپارتمان هوانوردی آرژانتین درباره این سانحه‌هوایی به رسانه‌های رسمی این کشور خاطرنشان کرد: هواپیمای سانحه‌دیده متعلق به خطوط هوایی «سول لیناس» بود.

این مقام مسئول خطوط هوایی آرژانتین در ادامه به شبکه خبری سی‌ان‌ان یادآور شد: این هواپیمای مسافربری در زمان حادثه ۲۲ سرنشین داشت که متاسفانه تمامی آنان جان خود را از دست دادند. همچنین سرنشینان این هواپیما ۱۸ بزرگسال، یک کودک و سه خدمه بودند.

براساس گزارش رسانه‌های رسمی آرژانتین، مقامات دپارتمان هوانوردی این کشور اعلام کردند که پیش از آن که هواپیما از روی رادار محو شود، خلبان نسبت به وضعیت نامساعد هواپیما با برج مراقبت تماس گرفته بود.

همچنین ماموران آتش‌نشانی پس از مطلع شدن از وقوع حادثه به محل اعزام شده و لاشه‌های این هواپیما را در استان «ریو نگرو» در جنوب آرژانتین کشف کردند. علاوه بر این، کارشناسان دپارتمان هوانوردی این کشور اعلام کردند که وضعیت نامساعد جوی و دید ناکافی خلبان عامل اصلی سقوط این هواپیما است. با این حال، تحققات در این رابطه توسط مقامات مربوط ادامه دارد.

 

    نظرات