تخصیص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آب و فاضلاب انزلی

تخصیص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آب و فاضلاب انزلی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، " سید محسن حسینی " در جلسه بررسی طرح‌های آب و فاضلاب انزلی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تشریح پروژه‌های اجرایی آب و فاضلاب در انزلی، با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری و ساماندهی فاضلاب انزلی یکی از اولویت‌های آبفای گیلان است، افزود: اقدامات خوب و سرمایه‌گذاری‌هایی که برای پروژه‌های این شهرستان شده، نشان‌دهنده تمرکز بر شهرستان انزلی است .
وی اظهار داشت: تخصیص ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه های آب و فاضلاب انزلی و همچنین استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ برای طرح فاضلاب انزلی، بیانگر اهمیت اجرای پروژه‌های فاضلاب در این شهرستان است .
مدیرعامل آبفای گیلان با تاکید بر کیفیت آب شرب انزلی تصریح کرد: تامین آب شرب این شهرستان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با بهره برداری از واحد دوم این تصفیه خانه ۳ مترمکعب به ظرفیت تولید آب افزوده و فشار متعارف آب در شبکه توزیع نیز تامین خواهد شد .
مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه یادآور شد: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب در برخی نقاط و لزوم اصلاح شبکه به منظور تامین و توزیع آب با کیفیت و مناسب، انتظار می‌رود بخشی از اعتبار مورد نیاز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصویب و تامین گردد .
در ادامه حیدری آزاد فرماندار شهرستان انزلی با اشاره به مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهری بر ضرورت توسعه شبکه تاکید کرد و افزود: قدمت بالای شبکه در غازیان نیز نیازمند اصلاح، بازسازی و بهسازی است که امیدواریم تدابیر لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شود .
وی همچنین با ابراز خرسندی از قرار گرفتن شهرستان انزلی در فهرست شهرهای پیشرو در اجرای طرح فاضلاب تصریح کرد: انتظار داریم پروژه‌های نیمه تمام و راکد، فعال شده و به بهره برداری برسد و شبکه‌های فاضلاب بهداشتی نیز تکمیل شوند .
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات