ویژه برنامه‌ی «قدر قلم» در حال برگزاری است

به مناسبت شب‌های قدر توسط شهرداری کرمان:

ویژه برنامه‌ی «قدر قلم» در حال برگزاری است

شهردار کرمان گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به مناسبت شب قدر جلسه مشق نویسی با عنوان «قدر قلم» را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی امروز شورای اسلامی شهر کرمان ضمن گرامیداشت شب‌های قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) افزود: در این مراسم معنوی که با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان برگزار می‌شود؛ خوشنویسان فوق ممتاز حضور پیدا کرده و سوره‌ی قدر را با خط خوش خواهند نوشت.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه،  به مناسبت ماه مبارک رمضان وشب‌های قدر از ۹ صبح تا ۱۳ ظهر روز گذشته و امروز اجرا شده است.

عالم‌زاده با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان شهرداری کرمان با عنوان ورود به ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای جان جهان آغاز شدند، گفت: همچنین ویژه برنامه‌ی روزه اولی ها در فرهنگسرای ماه بنی هاشم شهرداری کرمان برگزار شد.

شهردار کرمان ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان مراسم جمع خوانی قرآن کریم در فرهنگسراهای جان جهان، قمر بنی هاشم و خانه‌ی فرهنگ بوعلی در حال برگزاری است.

وی همچنین به برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  با همکاری سازمان انتقال خون و کمیته‌ی امداد در فرهنگسرای کوثر اشاره کرد و گفت : ویژه برنامه جشن میلاد این امام همام در فرهنگسراهای جان جهان و و ماه  بنی هاشم نیز برگزار شده است؛ ضمن اینکه جشنی به همین مناسبت در پارک میدان شورا با کمک هیات‌های مذهبی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان بر گزار شده است.

وی به طراحی و نصب ۷۰۰  متر بنر به مناسبت ماه رمضان نیز در شهر اشاره و تصریح کرد: جشن عید سعید فطر را نیز با اجرای برنامه‌های شاد و با حضور هنرمندان مطرح در پیش خواهیم داشت که از همگان برای حضور در این جشن دعوت به عمل می‌آوریم.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید barnameghadrghalam.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات