بهره برداری از مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مجتمع آبرسانی پیرواش

بهره برداری از مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مجتمع آبرسانی پیرواش

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی پروژه آبرسانی مجتمع پیرواش شهرستان های گرگان و آق قلا به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان قاسم محمدنژاد با اعلام خبر فوق، افزود: ذخیره آب و سرویس دهی مناسب در پیک ساعت مصرف مشترکین از اهداف اجرای این پروژه می باشد.

به گفته وی، با احداث مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مجتمع آبرسانی پیرواش، روستاهای حسین آباد ملک، گوزن فارس، چهارچنار، چنار قشلاق، عطا آباد، اونق یلقی علیا، اونق یلقی سفلی و شیخ تپه از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ادامه داد: برای احداث این مخزن، حدود ۱۵۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: این طرح های زیربنایی در راستای توسعه خدمت رسانی به روستاییان انجام شده است و خدمت رسانی در این حوزه نیز ادامه دارد.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ۸۰۵ روستا با ۲۲۸۶۲۱ مشترک و ۸۰۱۷۴۰ نفر را تحت پوشش دارد که با تلاش جهادی این مجموعه روستائیان تحت پوشش از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات