جلب همکاری مجریان ،مهندسان ناظر و مالکان برای خدمات بهتر

جلب همکاری مجریان ،مهندسان ناظر و مالکان برای خدمات بهتر

یک بازار بزرگ ، جذاب و واقعی به نام ساخت و ساز در استا ن یزد وجود دارد که در صورت ترغیب مردم به رعایت مقررات ساخت و ساز ،سهم سازمان نظام مهندسی ساختمان از این بازار به مراتب بیشتر خواهد بود .
این مطلب را دکتر سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جمع مجریان  بیان داشت و گفت این بازار را برخی از مجریان به دلیل برخوردهای غیرحرفه‌ای و یا عدم رعایت اصول و قاعده کار گروهی نامناسب ساخته اند و لازم است در این زمینه کارشناسانه تر برنامه ها و سیاست ها را به پیش ببریم تا مجریان امیدوار تر و جدی تر کارها را در حوزه فعالیت خود را دنبال کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این نشست تنی چند از مجریان به نمایندگی از همکاران خود به طرح مسائل و مشکلات موجود پرداختند و راه‌حل‌های مناسب ارائه کردند. در این هم اندیشی مهندس ساعی شاهی دبیر انجمن صنفی انبوه سازان استان یزد از مجریان خواستار کار بهتر، ارزان تر و سریع تر شد.
در این جلسه مقرر شد گروه منتخب مجریان در جلسات آینده خود برای طراحی سیاست ها و برنامه های امید بخش تر و هماهنگ تلاش کنند و صاحبنظران جدیدی از میان مجریان به این جمع اضافه شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات