آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان

آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای احداث این سینما توافقی با بنیاد سینمایی بهمن سبز انجام شده است، گفت: سرمایه‌گذار پس از پایان عملیات عمرانی و در بازه زمانی ۲۰ روزه تا یک ماهه سینما را تجهیز و آماده بهره‌برداری خواهد کرد.

حمید اشرفی  اظهار کرد: اجرای چند پروژه محرک توسعه از جمله احداث منبع آب، باشگاه اسب‌سواری و سینما مهتاب در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به احداث منبع آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی خاطرنشان کرد: برای احداث این منبع آب در منطقه ۱۱ تا کنون مناقصه این طرح برگزار و عملیات اجرایی و خاک‌برداری آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: این منبع آب تا هشت ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، هدف از احداث این منبع آب مقابله با کم آبی و استفاده بهینه از آب و پساب خاکستری است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: استفاده از پساب‌ خاکستری به جای آب‌های زیرزمینی، از فرونشست زمین جلوگیری می‌کند همچنین پساب‌های بی بو، منبع خوبی برای آبیاری فضای سبز است و موجب شادابی آن می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نخستین سینمای غرب شهر اصفهان، افزود: برای احداث این سینما توافقی با بنیاد سینمایی بهمن سبز انجام شده است، سرمایه‌گذار پس از پایان عملیات عمرانی و در بازه زمانی ۲۰ روزه تا یک ماهه سینما را تجهیز و آماده بهره‌برداری می‌کند.

اشرفی با تاکید بر اینکه برای احداث این سینما از سازه‌های شبکه استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سینما مهتاب با ظرفیت ۱۴۰ نفر از هفته آینده آغاز می‌شود، برای تجهیز این سینما از وسایل با کیفیت از جمله صندلی‌های مبله و صدای دالبی استفاده می‌شود.

احداث باشگاه اسب سواری

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: احداث باشگاه اسب سواری از دیگر طرح‌های در دست اقدام منطقه است، در این راستا قطعه زمینی تملک و تغییر کاربری آن بر طبق تبصره یک ماده ۴۰ جهاد کشاورزی انجام شده است.

اشرفی با اشاره به وجود ۸۰۰ راس اسب در منطقه رهنان، تاکید کرد: آمادگی لازم برای واگذاری طرح اجرایی این باشگاه به بخش خصوصی وجود دارد، اسب‌های این منطقه اصیل هستند و احداث این باشگاه گامی در راستای طرح‌های محرک توسعه منطقه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات