افتتاح خط اتوبوس شهرک شهید کشوری به ایستگاه قطار شهری

افتتاح خط اتوبوس شهرک شهید کشوری به ایستگاه قطار شهری

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر یک خط اتوبوس از مبداء شهرک شهید کشوری به مقصد ایستگاه قطار شهری و پایانه صفه افتتاح شد و برای جابجایی شهروندان و اهالی این شهرک آغاز به کار کرد.

محمدرضا برکت از افتتاح خط شماره ۱۰۷ اتوبوس واحد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشر در شهرک شهید کشوری خبر داد و اظهار کرد: منطقه شش شهرداری اصفهان با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی، برای رفاه حال اهالی شهرک شهید کشوری و شهروندان اقدام به راه اندازی یک خط اتوبوس از مبداء شهرک شهید کشوری به مقصد ایستگاه قطار شهری پایانه صفه کرده است.

وی ادامه داد: این خط در روزهای گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت تا شهروندان ساکن در این شهرک بتوانند از طریق ایستگاه قطار شهری صفه به نقاط مختلف شهر دسترسی آسان و پاک داشته باشند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح به عبور و مرور شهروندان با وسایل نقلیه عمومی، کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می کند، گفت: این خط با پنج دستگاه اتوبوس هر روز از ساعت شش صبح تا ۲۱ به شهروندان خدمت رسانی می کند و به طور میانگین هر ۱۲ دقیقه یک اتوبوس از ایستگاه سه راهی گلستان و بوستان شهرک شهید کشوری مسافران را به ایستگاه صفه و بالعکس منتقل می کند.

وی از افزایش احتمالی تعداد اتوبوس های این خط در صورت استقبال شهروندان خبر داد و تصریح کرد: چنانچه تعداد مسافران این خط زیاد باشد و اهالی این منطقه از اتوبوس ها استفاده کنند، تعداد اتوبوس ها را افزایش خواهیم داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات