پایش سلامت کارکنان شهرداری ارومیه در حال اجرا است

پایش سلامت کارکنان شهرداری ارومیه در حال اجرا است

رییس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه گفت: اجرای پایش سلامت کارکنان شهرداری در قالب پروژه سنجش BMI (اندازه گیری شاخص توده بدن) در حال اجرا است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر جلیلی  با اشاره به اجرای پایش سلامت کارکنان در شهرداری ارومیه، اظهار کرد: پایش سلامت ۱۲۰۰نفر از  پرسنل شهرداری شهرداری  انجام یافته است و مابقی نیز  تا دو ماه آینده بررسی و به اتمام می رسد.

وی با اشاره به هدف از اجرای پایش کارکنان شهرداری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ارزیابی سلامت جسمی همکاران است که بعد از ارزیابی به مدیران پرسنل زیر مجموعه آن سازمان گزارش هایی مبنی بر سلامت پرسنل و اینکه پرسنل از نظر شاخص های سلامت در چه وضعیتی هستند ارائه می شود .

رییس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه عنوان کرد: در این شاخص برای پرسنل  پرونده سلامت صادر می شود  تا در صورت وجود مشکلات درمانی آن مشکلات رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اتمام پایش سلامت کارکنان شهرداری در قالب پروژه سنجش BMI (اندازه گیری شاخص توده بدن) ، طرح ارزیابی سلامت روانی کارکنان در قالب پرسشنامه برای ارزیابی سلامت روانی پرسنل اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات