عملیات آسفالت رویه معابر در حال انجام است

عملیات آسفالت رویه معابر در حال انجام است

شهردار ارومیه گفت:  طی ۷ سال گذشته اولویت و دغدغه  اصلی مدیریت شهری  توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر ارومیه  است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با اشاره به آغاز آسفالت رویه معابر عنوان کرد: در طول خرداد ماه آسفالت رویه معابر انجام می شود تا فضای شهر ارومیه با انجام اقدامات زیبا سازی چون آسفالت و پیاده رو سازی برای استقبال از مسافران تابستانی آماده شود .

وی با بیان اینکه آسفالت معابر با جذب پیمانکارهایی در این زمینه تا پایان خرداد ماه وارد فاز اجرایی می شود، بیان کرد: اولویت اول آسفالت معابر خیابان های منتهی به رینگ میانی و داخلی رینگ است .

شهردار ارومیه عنوان کرد: در حال حاضر اکیپ های  آسفالت در سطح مناطق پنج گانه در حال گشت زنی هستند تا معابری که نیازمند به مرمت هستند را گزارش و نسبت به مرمت آسفالت آنها اقدام شود .

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری و همچنین آسفالت کوچه ها  با سامانه ۱۳۷ در ارتباطات باشند تا موارد مطروحه در اسرع وقت رفع شود.

حضرت پور با اشاره به پیاده رو سازی معابر بیان کرد: در طول ۷ سال گذشته ، ۸۰۰ هزار متر مربع عملیات پیاده رو سازی در نقاط مختلف شهر اجرا شده است و همچنان عملیات پیاده رو سازی در حال اجرا است و چنانچه عملیات پیاده روسازی با نورپردازی در اول جاده سلماس و منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی با هدف کاهش ترافیک در حال انجام ست .

وی  تاکید کرد:  در طول ۷ سال گذشته اولویت اصلی مدیریت شهری در بحث زیبا سازی و اجرای پروژه های عمرانی  توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر بود.

شهردار ارومیه با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به بافت فرسوده در سال جدید،  اظهار کرد: جداره سازی خیابان امام (ره)، ساماندهی بازار تاریخی و آسفالت معابر در بافت فرسوده  شهری از اولویت ها در سال ۹۸ است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات