راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات گامی در جهت گسترش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، جلسه برنامه ریزی جهت آموزش ، فرهنگ سازی ، ترویج و اطلاع رسانی نظام پیشنهادها با حضور مسئولان مجموعه شهرداری ساری برگزار شد.

در این جلسه یاسر بهارفر مدیر اداره طرح و برنامه شهرداری ساری در سخنانی ضمن تشریح عملکرد سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری مرکز استان اظهار داشت: اطلاع رسانی بهتر و دقیق تر برای استفاده بهینه همکاران و شهروندان از این سامانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شناساندن و فرهنگ سازی در جهت بهره برداری از سامانه نظام پیشنهادها با همکاری دوایر مختلف شهرداری می تواند مدیریت شهری را در پیشبرد اهداف و تبیین راهکارهای جدید و متنوع یاری رساند.

بهارفر آیین نامه سامانه نظام پیشنهادها را مورد توجه قرار داد و گفت: بر این اساس ، پیشنهادهای ارائه شده پس از ثبت کارشناسان جهت بررسی به کمیته مرکزی سامانه نظام پیشنهادها متشکل از شهرداران مناطق ، معاونان و مسئولان طرح و برنامه ارسال خواهد شد.

مدیر اداره طرح و برنامه شهرداری ساری تاکید کرد: سامانه نظام با هدف گسترش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری آماده اخذ پیشنهادات همشهریان گرامی می باشد و قطعاً پیشنهادهای مناسب و مطلوب انان در این حوزه ، پس از بررسی و تایید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بهار فر تصریح کرد: سامانه نظام پیشنهادها حس مسئولیت پذیری و تعلق بایسته سازمانی را در همکاران و شهروندان ارتقاء خواهد داد.

وی در ادامه به ظرفیت مجموعه شهرداری و سازمان های تابعه در پیشبرد اهداف سامانه نظام پیشنهاد ها اشاره کرده و افزود: شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه بطور ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ، اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و امور بانوان و خانواده با ظرفیت های مطلوبی که دارند می توانند در شناساندن، اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و ترویج استفاده از این سامانه  در میان شهروندان و همکاران یاری گر اداره طرح و برنامه باشند.

مدیر اداره طرح و برنامه شهرداری ساری خاطر نشان کرد: در جهت ایجاد انگیزه ، مشوق هایی نیز برای پیشنهاد دهندگان در نظر گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است، حاضرین در این جلسه نیز به ارائه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات