تشکیل کارگروه بهسازی معابر / پیاده رو سازی / ساماندهی مسیرهای ارتباطی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک در گفت و گویی با اشاره به تشکیل کارگروه بهسازی معابر با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت معابر فرعی سطح این منطقه در جهت تردد وسائل نقلیه و عابرین پیاده ، اظهار داشت: ساماندهی مسیرهای ارتباطی کوچه واردی در خیابان پیروزی به بهمن شرقی ، پیاده رو سازی خیابان حافظ ، کوچه انشائیان ، خیابان پیام نور و موزائیک فرش مهدیه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی افزود: احداث جدول کانیو خیابان حافظ ، اصلاح نوه بتنی کوچه واردی ، ترمیم مسیرهای حفاری خیابان توانبخشی ، دانش و معلم نیز در همین راستا عملیاتی گردید.

احمدی فولادی تاکید کرد: آسفالت و بهسازی معابر و خیابان ها نیز در جهت سهولت عبور ومرور در سطح منطقه یک شهری در حال اجراست.

احمدی فولادی در ادامه فعالیت های بخش خدمات شهری شهرداری منطقه یک را مورد توجه قرار داد گفت: جلوگیری و برخورد قانونی با سد معبر در جهت زیبایی بصری و پاسخگویی به مطالبات شهروندی ، لایروبی جوی ها و کانال ها و شستشوی مخازن زباله در راستای حفظ بهداشت محیط از دیگر اقدامات انجام شده برای رفاه حال شهروندان می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات