بازدید نمایندگان عالی وزارت راه و شهرسازی از شهر زیبای زرند در راستای تصویب طرح جامع این شهر

بازدید نمایندگان عالی وزارت راه و شهرسازی از شهر زیبای زرند در راستای تصویب طرح جامع این شهر

فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی از شهر زرند بازدید و از نزدیک در روند فعالیتهای شهرسازی و آخرین مواحل تصویب طرح جامع شهر زرند قرار گرفت .

بنا به درخواست شهرداری زرند در راستای تصویب طرح جامع شهر زرند سرکار خانم مهندس فرزانه صادق‌مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه هیئتی از کارشناسان کشوری واستانی از شهر زرند بازدید کردند .

مهندس مهدلوشهردار زرنددر حاشیه این بازدیدگفت: به دنبال برگزاری چندین جلسه فشرده و کارشناسی در کمیته شورای عالی شهرسازی در استان و حتی تهران و به منظور تصویب جزئیات طرح جامع شهر زرند، اعضای این کمیته با همراهی مدیران و کارشناسان محلی و استانی بازدید را از نقاط مختلف شهر به منظور فراهم کردن زمینه طرح موضوع و تصویب نهایی آن در شورای عالی شهرسازی کشور انجام دادند .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه تصویب آخرین طرح جامع شهر زرند در سال ۷۶ به انجام رسیده است گفت:در این بازدید مواردی مانند حریم شهر،و نقاط مستعد و پتانسیل های گردشگری شهر مورد ارزیابی قرار گرفت و امیدواریم این طرح به زودی در شورای عالی شهرسازی کشور نیز به تصویب نهائی برسد .

شهردار زرند گفت: نقاطی همچون شهرک زیتون،شهرک شهید باهنر ،شهرک مهدی آباد ،شهرک امام سجادو اکبرآباد و چندین نقطه دیگر در این خصوص مورد بازدید قرار گرفت.

مهندس مهدلو عدم بازدید طرح جامع شهر زرند در طی چند سال گذشته را یکی از مشکلات عمده این نهاد در ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به شهروندان در طی چند سال گذشته دانست و افزود: از زمان ورود به شهرداری زرند به دنبال تصویب این طرح می باشیم و خوشبختانه در این خصوص شاهد همکاری همه مدیران ارشد استان و شهرستان بوده ایم .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه شهر زرند در حال تبدیل شدن به یک شهر صنعتی ,تجاری ،گردشگری می باشد و این امر می طلبد تا این طرح با جدیت دنبال و به تصویب برسد گفت:امیدواریم با تصویب طرح جامع شهر زرند شاهد رونق بیشتر این شهر و منفعت بیش از پیش شهروندان را شاهد باشیم .

شایان ذکراست در این بازدید دکتر موسوی معاون عمرانی استاندار ،حبیب الله خنجری فرماندار ودکتر بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی و تنی چند از مسئولین ارشید شهر زرند نیز حضور داشتند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات