تقدیر و تشکر رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر از مهندس شفیعی شهرد...

تقدیر و تشکر رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر از مهندس شفیعی شهرد...

پیمان رشیدی رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی کلانشهر اراک در صحن علنی شورا گفت: شورای دوره پنجم از ابتدای شروع بکار، پیگیر بحث درختکاری در سطح شهر بوده و تاکنون این مهم جدی گرفته نشده، ولی در مدت محدودی که مهندس شفیعی سکان شهرداری را پذیرفتند هم در بحث شهرک گردو و هم بلوار شهیدان جهان پناه استارت کار را زدند و این مهم با پیگیری ایشان که جای تقدیر و تشکر دارد، عملیاتی شد.
وی در ادامه افزود: جدول گذاری کمربندی جنوبی از جمله موضوعاتی است که بنده به شخصه یک سال پیگیر اجرای آن بودم تا در نهایت با مدیریت و پیگیری مهندس شفیعی که جای تقدیر دارد، این مهم نیز انجام شد.
رشیدی در خصوص پل سنجان نیز گفت:علیرغم اینکه مجری پل سنجان اداره راه و شهرسازی می باشد ولی همواره این نارضایتی وجود دارد که شهرداری آن تملکاتی که در واقعا لازم است انجام نمی دهد و بنده از شهردار اراک درخواست دارم که این موضوع را بصورت جدی پیگیری کنند که چه تعداد پلاک می بایست در مسیر این پروژه تملک می شده و چرا انجام نشده و همچنین که یک بازه زمانی مشخص شود تا حداقل دیرکرد اجرای پروژه متوجه شهرداری نباشد.
رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص بحث پیاده راه خیابان حصار که از دو سال پیش فاز مطالعات صفر آن آغاز شده گفت: از ابتدای شورای دوره پنجم این مهم به نتیجه نرسیده است، لذا از شهردار درخواست می شود آخرین پیگیری ها و همچنین یک بازه زمانی برای اجرای این طرح به شورا اعلام نمایند تا ما بدانیم که این طرح در شهر اراک عملیاتی می شود.
وی در پایان گفت: از آنجا که عملیات اجرایی پروژه های نیمه کاره شهر اراک در سال جاری به پایان می رسد مجموعه شهرداری، پروژه های جدیدی برای اجرا در سال آتی به شورا پیشنهاد دهد تا با طی نمودن مراحل تصویب، شاهد استارت پروژه ها در سال آینده باشیم.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات