حفاظت و صیانت از منابع آب فقط نگاهبانی نیست که دیگران استفاده...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مهندس میرزایی مشاور وزیر نیرو در پی گیریهای ویژه و با حضور مدیر عامل شرکت, معاونین, مدیران ارشد و روسای برخی از گروه‌ها و مسئول امور بانوان شرکت برگزار گردید مهندس میرزایی حفاظت و صیانت از منابع آب را از اهم فعالیت هایی دانست که باید در شرایط خاص فعلی بر آن اهتمام بیشتری ورزید.

میرزایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه مبارک رمضان, سخنان خود را با کلامی از مولای متقیان (ع) آغاز کرد و با بیان این حدیث ارزشمند که خداوند رحمت کند کسی که قدر خود را می‌داند; به بیان فرصت‌هایی اشاره کرد که انسان در زمانی که مقام و منصبی برای او فراهم است و می‌تواند به هموطنان, همشهریان و همه آنهایی که به فعالیت. او نیاز دارند خدمت نماید.  میرزایی با اشاره به اینکه مملکت ما در شرایط خاصی به سر می‌برد و نمی‌توان انتظار حالت عادی را داشت بر لزوم بازتعریف همه آحاد جامعه از وظایف و مشاغل شان تاکید کرد و اذعان داشت در شرایط ویژه باید کار ویژه برای بهبود اوضاع هم از منظر اجتماعی و هم از دید رونق تولید و اشتغال انجام گیرد .

مشاور وزیر نیرو بهترین تعریف ازمدیریت آب را همان تعریف توزیع عادلانه آب دانست که وزارت نیرو را مسئول حفاظت و صیانت از منابع آب تعریف می‌کند و با این حال متذکر شد که حفاظت و صیانت از منابع آب آن نیست که دیگران استفاده نکنند, بلکه در تعریف ساده تر می توان آب را به انبار تامین مایحتاج اساسی مردم تشبیه کرد که باید ورودی و خروجی های آن در کنترل باشد و به دست همه آنانی برسد که قرار است بهره‌مند شوند .

مهندس میرزایی با اشاره به مباحث بهره برداری از منابع آب, استفاده از آب را صرفا" مختص به کشاورزی,صنعت و شرب ندانسته بلکه حفاظت و صیانت از سهم محیط زیست را نیز جزو ارکانی دانست که باید در مدیریت منابع آب لحاظ شود. وی با اشاره به اینکه مردم به ما اعتماد کرده اند, چاه زده اند و تاسیسات ایجاد نموده اند که بتوانند با آن امرار معاش کنند; شرکت آب منطقه‌ای را به توجه جدی به حفظ و صیانت از برنامه های تامین آب و رسیدگی به امور مردم ترغیب کرد. میرزایی با تاکید بر خدمت به جامعه اظهار داشت.کار ما باید به گونه ای باشد که بتوان با آن امرار معاش مردم را تسهیل کند و در این راستا  شرکت آب منطقه ای را به توجه جدی به حفاظت و صیانت از برنامه‌های تامین آب ترغیب نمود. وی با اشاره به رویکرد جدید وزارت نیرو برای ایجاد مرکز اجتماعی آب و برق با اذعان به اهمیت امور اجتماعی در برنامه‌های مدیریتی اظهار امیدواری کرد بتوان خلا این روابط را پر کرد. مهندس میرزایی با اشاره به بحث سازگاری با کم آبی آن را جزو برنامه‌های جدی وزارت نیرو برای مدیریت منابع آب در بستر اجتماعی ذکر کرد و بر پیگیری برنامه های آن تاکید نمود. وی با اظهار خوشحالی از بالندگی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و تقدیر از زحمات همه مدیران ادوار گذشته, مسیر جدید شرکت را نویدبخش سال های خوبی برای ایجاد رفاه و آسایش مردم در برنامه‌های مبتنی بر آب دانست و از مدیرعامل شرکت و همه همکاران فعال در عرصه خدمت به مردم تشکر نمود .

در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت, معاونین, مدیران و رئیس گروه تحقیقات و امور بانوان ضمن خیرمقدم به مهندس میرزایی به بیان نظرات و مسائل مرتبط با  حوزه های کاری خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات