پیام شهردار بیرجند به مناسبت روز جهانی قدس

پیام شهردار بیرجند به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید شهردار بیرجند با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی شهروندان بیرجندی دعوت کرد که در کنار دیگر اقشار جامعه، در راهپیمایی این روز شرکت کنند .

متن پیام بدین شرح است:

آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی تا رسیدن به نتیجه، برای همیشه در تاریخ زنده بماند و مسلمانان جهان این یوم الله را به سمبلی برای وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بدل سازند.

روز قدس، نمایش شیوایی از دفاع مسلمانان جهان از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین است که سالهاست در سایه جور و جنایت رژیمی بی رحم ، که در حمایت کامل استکبار و ایادی آن است، از خانه و کاشانه خویش آواره گشته و در شرایطی سخت و دشوار زندگی گذرانده و در این سال‌ها جز تخریب و کشتار ندیده اند و از همین منظر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فلسطین را مساله اول جهان اسلام توصیف کرده اند.

اینجانب فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از تمامی مردم شریف بیرجند برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل می‌آورم تا بار دیگر با حضور گسترده،  فریادمان را به گوش جهانیان برسانیم .

محمد علی جاوید

شهردار بیرجند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات