سرویس دهی رایگان ناوگان...

سرویس دهی رایگان ناوگان...

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان مصادف با راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت شش صبح الی دوازده ظهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، محمدرضا شفیعی رئیس سازمان از سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان مصادف با راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت شش صبح الی دوازده ظهر خبر داد.

وی ضمن تبریک آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان مومن و روزه دار افزود: برابر با مصوبه هیات مدیره سازمان و موافقت شورای اسلامی شهر یزد استفاده از خدمات ایاب و ذهاب ناوگان اتوبوس های شهر یزد در روز جمعه مصادف با راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت رایگان خواهد بود.

شفیعی گفت: برای سهولت شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی این روز، ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد آمادگی کامل خود را از مسیرهای مختلف شهر یزد که منتهی به محل برگزاری راهپیمایی و نماز عبادی سیاسی جمعه و بالعکس می شود را دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد همچنین ضمن دعوت از همکاران و رانندگان زحمت کش ناوگان حمل و نقل شهری برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس افزود: طبق هماهنگی بعمل آمده این سازمان تعدادی از مینی بوس را به صورت ویژه و خاص در طول مسیر راهپیمایی مستقر نموده تا در صورت نیاز به سالخوردگان، جانبازان سرافراز و معلولین عزیز برای طی نمودن ادامه مسیر خدمت رسانی نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات