پروژه های شهری بدون مراسم و اتلاف هزینه به بهره برداری می رسند/تا انته...

پروژه های شهری بدون مراسم و اتلاف هزینه به بهره برداری می رسند/تا انته...

مهندس شفیعی شهردار اراک در جلسه شورای اداری مجموعه شهرداری، ضمن عرض خداقوت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین از حوزه های اجرایی و عمرانی شهرداری و مدیران مناطق تشکر نمود و گفت: طی یک ماه گذشته که مقرر شد پروژه تقاطع غیرهمسطح شریعتی در تاریخ معین به بهره برداری رسد، عوامل اجرایی حوزه های مختلف شهرداری زحمت کشیدند علاوه بر فعالیت های روزانه در بحث تکمیل و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شریعتی بسیار تلاش نمودند همچنین پیمانکاران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بسیار تلاش و همراهی کردند که جای تقدیر دارد .
مهندس شفیعی خاطرنشان ساخت: طبق قولی که به شهروندان داده شده بود در زمان مشخص و پس از ایام شهادت امام اول شیعیان این پروژه به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: فاز اول این پروژه(محور اتصال بین شریعتی –طالقانی) بعد از چهار سال که شروع شده بود امروز با حضور خانواده معظم شهدا پدر شهید خسروی، مادر شهید آسنجرانی و دختر شهید بابایی به بهره برداری می رسد.
مهندس شفیعی در ارتباط با شیوه افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهری، اظهار داشت: بنا نیست برای افتتاح وبهره برداری از هر پروژ مراسم برگزار شود لذا بدون اتلاف هزینه و بسیار ساده پروژه ها به بهره برداری می رسند و در اختیار شهروندان قرار می گیرند .
شهرداراراک تاکید کرد: از امروز به بعد تمام تلاش بر این است که طی یک ماه آینده نیز خاک ریزی و فضای سبز تقاطع غیرهمسطح ورزش و دیگر موارد پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.
مهندس شفیعی با اشاره به این که مشکلات پروژه های شهید صیدی ، شهید کاوه نبیری،تصفیه خانه فاضلاب کشتارگاه اراک رفع شده است بیان نمود: جا دارد از دستگاه های نظارتی که گره های پروژه را باز نمودند تقدیر و تشکر صورت گیرد چرا که موجب تسریع در روند اجرای پروژه شدند ، انشااله تا آخر سال پل نیمه کاره در سطح شهر نداشته باشیم.
شهرداراراک با اشاره به این که مبحث زیباسازی در منظر شهری بسیار اثرگذار وحساس است عنوان کرد:از آنجا که پوسته زیباسازی بر روی کالبد فضای شهری قرار می گیرد ، لذا می بایست در حوزه های نور، رنگ ، مبلمان شهری و ... استاندارد ها رعایت شود همچنین اجرای صحیح واکاری درختان و استفاده از درختانی که به آب کمتر نیاز دارند و در تمام فصول سبز هستند ، بررسی صحت آبنماهای میادین و بوستان های سطح شهر بسیار حائز اهمیت است که در این مسیر می بایست از نیروهای اجرایی جوان و کارآزموده استفاده شود.
در این جلسه مهندس شفیعی در خصوص اجرای لوله کشی پسماند فاضلاب اراک و استفاده از آن جهت آبیاری فضای سبز سطح شهر و منطقه چغا، احیا ساختمان نیمه کاره واقع در مجاورت بوستان کلاله و تعامل با معتمدین محله ها انجام فعالیت های اولیه از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت تاکیدنمود.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات