تمهیدات ویژه شهرداری برای روز قدس

تمهیدات ویژه شهرداری برای روز قدس

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: دستورات لازم برای آماده سازی، پاکسازی و نظافت میدان امام (ره) و محدوده آن و همچنین تمامی مسیرهای راهپیمایی روز قدس به سازمان‌های حوزه خدماتی ابلاغ شده است.

حسین امیری در جلسه هماهنگی ستاد معاونت خدمات شهری اظهار کرد: روز جهانی قدس فرصتی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی است و بنا بر فرموده امام خمینی(ره) «روز جهانی قدس، روز بیداری امت اسلامی است.»

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم شریف ایران و به تبع آن مردم همیشه در صحنه اصفهان همراه با سایر آزادی خواهان جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، آزادی مردم مظلوم فلسطین را فریاد می‌زنند و اتحاد و همبستگی خود را برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی نشان می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مراسم روز جهانی قدس امسال در میدان امام (ره)برگزار می‌شود، افزود: مردم اصفهان که همواره در طول تاریخ در صحنه‌های انقلابی خوش درخشیده‌اند این بار نیز با حضور در میدان امام(ره) صحنه‌های باشکوهی را رقم می‌زنند.

وی گفت: دستورات لازم برای آماده سازی، پاکسازی و نظافت میدان امام (ره) و محدوده آن و همچنین تمامی مسیرهای راهپیمایی روز قدس به سازمان‌های حوزه خدماتی ابلاغ شده است.

امیری با بیان اینکه برای برگزاری راهپیمایی روز قدس نازیبایی‌ها در مسیر راهپیمایی زدوده می‌شود، تصریح کرد: مجموعه کارگران خدمات شهری نظافت، پاکروبی و مهیاسازی میدان امام و مسیر راهپیمایی را برعهده دارند و علاوه بر نظافت محل تجمع مردم در میدان امام و مسیر راهپیمایی، موانع مسیر راه و هرآنچه در مسیر سد معبر کند، برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در روز راهپیمایی روز قدس، نیروهای خدمات شهری در میدان امام و در مسیرهای راهپیمایی مستقر هستند و در لحظه نظافت مسیر را بر عهده دارند، همچنین جمع آوری پسماند خشک در مسیرهای تعیین شده، انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: بنرهایی با موضوعات مرتبط با روز جهانی قدس روی بیلبوردهای سطح شهر در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان نصب می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی در روز راهپیمایی روز قدس گفت: به منظور حفظ نکات ایمنی و مقابله با حوادث احتمالی، اکیپ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در محل میدان امام و مسیرهای راهپیمایی حضور دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات