افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در بیرجند

افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در بیرجند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها از ابتدای امسال همزمان با افزایش نرخ اتوبوس‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته، گفت: برچسب نرخ کرایه تاکسی در تمام تاکسی‌ها در معرض دید قرار داده شده و نرخ نامه مصوب و پل‌های ارتباطی برای دریافت شکایات و انتقادات در مقابل افراد گذاشته شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس یدالله غلام پور اظهار داشت: جانمایی ایستگاه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر افزایش دسترسی مسافران، زمان سفرهای درون شهری را نیز کاهش دهد.

وی با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها از ابتدای امسال همزمان با افزایش نرخ اتوبوس‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته، افزود: برچسب نرخ کرایه تاکسی در تمام تاکسی‌ها در معرض دید قرار داده شده و نرخ نامه مصوب و پل‌های ارتباطی برای دریافت شکایات و انتقادات در مقابل افراد گذاشته شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: تمام تاکسی‌ها این برچسب را دارند و اگر تاکسی این برچسب را نداشته باشد، تخلف است و مردم در صورت مشاهده می‌توانند این تخلفات را گزارش دهند.

غلام پور با بیان اینکه هنوز برنامه‌ای در سال جاری در مقوله سهمیه بندی بنزین تاکسی‌ها ابلاغ نشده، ادامه داد: اجرای سیستم پرداخت الکترونیک در بیرجند به عنوان اولین شهر ایران در سال ۸۹ آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تاچ سی تنها تاکسی اینترتی مجوزدار در بیرجند است که فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این شرکت حدود ۳۰ درصد ارزانتر از آژانس‌های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه می‌کند و شهروندان بیرجند می‌توانند با کد تخفیف BIRJAND اولین سفر خود را در این شهر به صورت رایگان انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی آشنایی با مباحث تکریم ارباب رجوع و ارتباط موثر، با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت مسافرین وآشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری بیرجند برای تاکسیرانان برگزار گردیده است.

غلام پور با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی جامع حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری برای بالابردن سطح کیفی و کمی سرویس دهی به مسافرین، اضافه کرد: در این دوره آموزشی ضمن تاکید بر رعایت حقوق مسافرین، تاکسیرانان با مفاهیم تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری و نحوه برخورد صحیح با مسافرین، ارتقای توانمندی ارتباطی و رعایت ساختارهای حوزه کاری آشنا شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات