مراسم تقدیر و تجلیل از بازنشستگان ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در راستای تقدیر از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر جمعی از همکاران این شرکت که طی سال ۹۶ پس از سال ها خدمات شایسته به افتخار بازنشستگی نایل شدند، مراسمی با حضور هیات مدیره، همکاران بازنشسته و همسران آن ها برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ضمن خیر مقدم، با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشتگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که ۳۰ سال از گرانبها‌ترین سال های عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند.

"محمدحسین جعفری" بازنشستگی را شروع دوران جدیدی دانست و تامین مالی و مهارت های تفریحی را دو عامل اساسی در بازنشستگی موفق عنوان کرد.

"جعفری" با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری و استانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، این مهم را مدیون بازنشستگان دانست که با خلوص نیت، تعهد و تخصص خویش در جهت پیشبرد اهداف شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

"معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی" نیز در این مراسم گفت: بازنشستگی پایان کار نیست و این شرکت همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته است که با کوله باری از تجربه همواره راه گشای فعالیت های سایر کارکنان هستند و در کنار نیروهای جوان، مسیر بهبود را برای سازمان هموار و به پویایی و رشد شرکت کمک می کنند.

"محمدی" ضمن اشاره به مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان گفت: بررسی و یافتن راه‌حل ‌های مناسب برای مشکلات بازنشستگان از دغدغه‌ های مدیران شرکت است که در راستای آن تمام تلاش خود را می کنند.

وی با قدردانی از همسران همکاران بازنشسته به خاطر همراهیشان طی سال های خدمت، برای کلیه همکاران بازنشسته شرکت آب منطقه ای استان آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و موفقیت کرد.

در پایان مراسم با اهدای گل و لوح از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات