تداوم لکه‌گیری آسفالت و ترمیم چاله‌های معابر اصلی با دستگاه فلاسک

تداوم لکه‌گیری آسفالت و ترمیم چاله‌های معابر اصلی با دستگاه فلاسک

به گزارش شهریار ، علیرضا سیدان اسکویی در این خصوص گفت: اجرای طرح لکه گیری اساسی معابر با روش کاترزنی و زیرسازی در معابر اصلی از نخستین روزهای اردیبهشت ماه آغاز شده و همچنان در محلات و معابر مختلف سطح منطقه تداوم دارد.

وی هدف از این امر را تأمین رفاه حال مردم و رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: آسفالت ریزی با استفاده از تمام امکانات شامل کاتر زنی، غلطک موتوری و فلاسک آسفالت انجام می شود.

سیدان اسکویی با بیان اینکه طی این مدت از شروع نهضت آسفالت ۵۵۰ تن آسفالت توسط این معاونت در منطقه ۲ توزیع شده است، افزود: در محل هایی که آسفالت پله پله شده است از دستگاه حرارتی آسفالت جهت ترمیم استفاده می شود.

وی در خصوص دستگاه فلاسک آسفالت نیز گفت: لکه گیری ها در این منطقه توسط دستگاه فلاسک انجام می شود که ظرفیت آن ۹ تن است. در این فرایند ابتدا توسط کاتر محل مورد نظر برش داده شده و سپس توسط دژبر هیدرولیکی تکه های آسفالت محل برش داده شده و برداشته می شود و محل مورد نظر با دستگاه اشعه افکن خشک و سپس توسط دستگاه دمنده تمیزکاری شده و توسط دستگاه گازوئیل پاش محل گازوئیل پاشی شده و آسفالت ریزی انجام و توسط غلطک صاف می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات